Tydzień mody w Mediolanie

EN_00935428_0019
Tydzień mody w Mediolanie
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
ETRO
Model on the catwalk during the Etro fashion show as part of the Milan Fashion Week. Milan, Italy, September24, 2010. Etro is an Italian fashion house and manufacturer of fabrics, furnishings and fragrances. It was founded in 1968 by Gimmo Etro. It is still a family business, with menswear headed since 1990 by Kean Etro, while his sister, Veronica, directs womenswear. Gimmo's eldest son, Jacobo, is in charge of the textile division, and brother Ippoliti handles the company finances from its headquarters in Milan. Its signature look, incorporating bright colors and bold, kaleidoscopic patterns paired with classic tailoring, have frequently featured the paisley. Its men's and women's retail collections also include shoes, leather goods and accessories. The brand is particularly regarded for its men's suits, which appear at first conservatively styled, yet which commonly incorporate loud, colorful fabric in the lining and under collar and cuff. Milan; ITALY-24/09/2010.
2010-09-24
BOISIERE/SIPA/EAST NEWS
SIPA
BOISIERE/SIPA
SIPA.00606388000010
1,51MB
28cm x 36cm przy 300dpi
09, 1968, 1990, 2010, A, ACCESSORIES, ALSO, AN, AND, APPEAR, AS, AT, BOISIERE, BOLD, BRAND, BRIGHT, BROTHER, BUSINESS, BY, CATWALK, CHARGE, CLASSIC, COLLAR, COLLECTIONS, COLORFUL, COLORS, COMMONLY, COMPANY, CONSERVATIVELY, COPYRIGHT, CUFF, DIRECTS, DIVISION, DURING, ELDEST, ETRO, FABRIC, FABRICS, FAMILY, FASHION, FEATURED, FINANCES, FIRST, FOR, FOUNDED, FRAGRANCES, FREQUENTLY, FROM, FURNISHINGS, GIMMO, GOODS, HANDLES, HAVE, HEADED, HEADQUARTERS, HIS, HOUSE, IN, INCLUDE, INCORPORATE, INCORPORATING, IPPOLITI, IS, IT, ITALIAN, ITALY, ITS, JACOBO, KALEIDOSCOPIC, KEAN, LEATHER, LINING, LONDON, LOOK, LOUD, MANUFACTURER, MEN, MENSWEAR, MILAN, MODEL, OF, ON, PAIRED, PAISLEY, PART, PARTICULARLY, PATTERNS, REGARDED, RETAIL, SHOES, SHOW, SIGNATURE, SINCE, SISTER, SON, STARDUSTFASHION, STEVE, STILL, STYLED, SUITS, TAILORING, TEXTILE, THE, UNDER, VERONICA, WAS, WEEK, WHICH, WHILE, WITH, WOMEN, WOMENSWEAR, WOOD, YET,