phone Pomoc-kontakt

Tydzień mody w Mediolanie

EN_00935604_0339
Tydzień mody w Mediolanie
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
Italian fashion designer Giorgio Armani acknowledges the audience at the end of Emporio Armani spring-summer 2011 ready-to-wear collection on September 25, 2010 during the Women's fashion week in Milan. AFP PHOTO / GIUSEPPE CACACE
2010-09-25
AFP/EAST NEWS
AFP
GIUSEPPE CACACE
MIL826-FASHION-ITALY-MILAN-WOMEN-EMPORIO_ARMANI-afp_com__PH-DV-DV834201-139092-0
1,05MB
31cm x 20cm przy 300dpi
2010, 2011, 25, ACKNOWLEDGES, ARMANI, AT, AUDIENCE, CACACE, COLLECTION, DESIGNER, DURING, EMPORIO, END, FASHION, GIORGIO, GIUSEPPE, HORIZONTAL, IN, ITALIAN, MILAN, OF, ON, SEPTEMBER, SPRING-SUMMER, THE, WEEK, WOMEN,