Akcja De Facto w sprawie dezinformacji

EN_01636388_2961
Akcja De Facto w sprawie dezinformacji
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
EFJ journalism school student Melinia Cabannes holds a placard which reads "How much fake news have you come across today" during a "street marketing" operation to raise awareness among the general public about the issue of disinformation, as part of the European DE FACTO project, on Rivoli street in Paris on November 6, 2024. (Photo by Kiran RIDLEY / AFP)
2024-11-06
KIRAN RIDLEY/AFP/East News
AFP
KIRAN RIDLEY
AFP_36LQ4XB
2,6MB
46cm x 31cm przy 300dpi
2024, 6, A, ABOUT, ACROSS, AFP, AMONG, AS, AWARENESS, BY, CABANNES, COME, DE, DISINFORMATION, DURING, efj, EUROPEAN, FACTO, FAKE, FRANCE, GENERAL, HAVE, HOLDS, HORIZONTAL, HOW, IN, INTERNET, ISSUE, JOURNALISM, KIRAN, MARKETING, MASS-MEDIA, MEDIA, melinia, MUCH, NEWS, NOVEMBER, OF, ON, OPERATION, PARIS, PART, PHOTO, PLACARD, PROJECT, PUBLIC, RAISE, READS, RIDLEY, RIVOLI, SCHOOL, STREET, STUDENT, THE, TO, TODAY, WHICH, YOU,