28. festiwal amerykańsko-francuski

EN_01635847_0707
28. festiwal amerykańsko-francuski
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
French director Jacques Audiard (R) and director Taylor Hackford (L) attend the screening of "Emilia Perez" on opening night of The American French Film Festival (TAFFF) at the Directors Guild of America (DGA) in Los Angeles, October 29, 2024. After his success at Cannes, Jacques Audiard knows he has a marathon ahead of him to defend “Emilia Pérez”: his musical odyssey about the gender transition of a Mexican drug trafficker is already widely tipped for the Oscars. “I'm terrified,” the filmmaker tells AFP, on a day of interviews in Los Angeles, ahead of the film's release in US cinemas on Friday. “There's something worrying about mass success - it's not your real life.” At 72, the director will be travelling back and forth between France and the United States over the coming months. Because Netflix, which has bought his tenth feature film, intends to submit it in the general categories (best film, best director, best actress, etc.), well beyond the race for the Oscar for best international film. After Telluride and Toronto in September, the artist screens “Emilia Pérez” at the opening of the American French Film Festival (TAFFF) in Los Angeles on October 29. (Photo by AUDE GUERRUCCI / AFP)
2024-10-29
AUDE GUERRUCCI/AFP/East News
AFP
AUDE GUERRUCCI
AFP_36L68R6
1,81MB
36cm x 23cm przy 300dpi
2024, 29, 72, A, ABOUT, ACTRESS, AFP, AFTER, AHEAD, ALREADY, AMERICA, AMERICAN, AND, ANGELES, ARTIST, AT, ATTEND, AUDE, AUDIARD, BACK, BE, BECAUSE, BEST, BETWEEN, BEYOND, BOUGHT, BY, CANNES, CATEGORIES, CINEMAS, COMING, DAY, DEFEND, DGA, DIRECTOR, DIRECTORS, DRUG, EMILIA, ETC, FEATURE, FESTIVAL, FILM, FILMMAKER, FOR, FORTH, FRANCE, FRENCH, FRIDAY, GENDER, GENERAL, GUERRUCCI, GUILD, HACKFORD, HAS, HE, HIM, HIS, HORIZONTAL, I, IN, INTENDS, INTERNATIONAL, INTERVIEWS, IS, IT, JACQUES, KNOWS, L, LIFE, LOS, M, MARATHON, MASS, MEXICAN, MONTHS, MUSICAL, NETFLIX, NIGHT, NOT, OCTOBER, ODYSSEY, OF, ON, OPENING, OSCAR, OSCARS, OVER, P, PEREZ, PHOTO, R, RACE, REAL, RELEASE, REZ, S, SCREENING, SCREENS, SEPTEMBER, SOMETHING, STATES, SUBMIT, SUCCESS, tafff, TAYLOR, TELLS, TELLURIDE, TENTH, TERRIFIED, THE, THERE, TIPPED, TO, TORONTO, TRAFFICKER, TRANSITION, TRAVELLING, UNITED, US, WELL, WHICH, WIDELY, WILL, WORRYING, YOUR,