Francuzi mówią o swoich oczekiwaniach wobec nowego prezydenta

EN_01252097_0735
Francuzi mówią o swoich oczekiwaniach wobec nowego prezydenta
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
EDITORS NOTE: This photo is part of the AFP photo project named "Presidentielle: qu'attendent les electeurs? / Voters' voices in France's key election." / RESTRICTED TO EDITORIAL USE - RESTRICTED TO FRENCH ELECTIONS ILLUSTRATION PURPOSE
Veronique Barthe, 49, Saint-Emilion wine-maker, divorced mother of three and living in Gironde, southwestern France, poses with her voting card next to her wineries in Peyrefus Daignac, near Bordeaux, southwestern France, on February 24, 2017. What should be the priorities of the next French president? "I would like our next president to enjoy wine, defend recognised French products and work with Europe to put in place trade agreements with countries like Japan and China that would boost our business. A lot of work is being done in rural areas to understand the impact of our craft on the environment. Responsible winegrowers like us should be encouraged and receive help. Here are some suggestions: increase the number of vineyards that obtain environmental, organic and bio-dynamic certification; develop techniques to improve soil quality; invest in innovative equipment; boost research on developing hardier grape varieties." / AFP PHOTO / GEORGES GOBET / RESTRICTED TO EDITORIAL USE - RESTRICTED TO FRENCH ELECTIONS ILLUSTRATION PURPOSE
2017-02-24
AFP/EAST NEWS
AFP
GEORGES GOBET
AFP_M06ZV
2,47MB
38cm x 25cm przy 300dpi
2017, 24, 49, A, AGREEMENTS, AND, ARE, AREAS, BARTHE, BE, BEING, BIO-DYNAMIC, BOOST, BORDEAUX, BUSINESS, CARD, CERTIFICATION, CHINA, COUNTRIES, CRAFT, DAIGNAC, DEFEND, DEVELOP, DEVELOPING, DIVORCED, DONE, EDITORIAL, ELECTIONS, ENCOURAGED, ENJOY, ENVIRONMENT, ENVIRONMENTAL, EQUIPMENT, EUROPE, FEBRUARY, FRANCE, FRENCH, GEORGES, GIRONDE, GOBET, GRAPE, HARDIER, HELP, HER, HERE, HORIZONTAL, I, ILLUSTRATION, IMPACT, IMPROVE, IN, INCREASE, INNOVATIVE, INVEST, IS, JAPAN, LIKE, LIVING, LOT, MOTHER, NEAR, NEXT, NUMBER, OBTAIN, OF, ON, ORGANIC, OUR, PEYREFUS, PLACE, POSES, PRESIDENT, PRIORITIES, PRODUCTS, PURPOSE, PUT, QUALITY, RECEIVE, RECOGNISED, RESEARCH, RESPONSIBLE, RESTRICTED, RURAL, SAINT-EMILION, SHOULD, SOIL, SOME, SOUTHWESTERN, SUGGESTIONS, TECHNIQUES, THAT, THE, THREE, TO, TRADE, UNDERSTAND, US, USE, VARIETIES, VERONIQUE, VINEYARDS, VOTING, WHAT, WINE, WINE-MAKER, WINEGROWERS, WINERIES, WITH, WORK, WOULD,