phone Pomoc-kontakt

Znani w social mediach 3

EN_01147342_2712
Znani w social mediach 3
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
Einmal bitte bloed gucken! Volltreffer. Sylvie Meis mit einem der Models bei der Eroeffnung des ersten Hunkemoeller-Shops in Duesseldorf // How stupid can we look? Nailed it! Sylvie Meis and one of her lingerie models at the opening of the first Hunkemoeller stores in Duesseldorf Supplied by Instagram.com/face to face fot. Face to Face/REPORTER
2014-11-07
0000001/Reporter
FaceToFace/REPORTER
face to face
FACE_Celebs_Instagram_Twitter_32539752
0,3MB
15cm x 15cm przy 300dpi
2014, AND, AT, BEI, BITTE, BLOED, BY, CAN, CELEB, CELEBS, DES, DUESSELDORF, EINEM, EINMAL, EROEFFNUNG, ERSTEN, FACE, FIRST, GREETINGS, GUCKEN, HER, HOW, HUNKEMOELLER, HUNKEMOELLER-SHOPS, IN, INSTAGRAM, IT, LINGERIE, LOOK, MEDIA, MEIS, MIT, MODELS, NAILED, OF, ONE, OPENING, REPORTER, SOCIAL, STORES, STUPID, SUPPLIED, SYLVIE, THE, TO, TWEET, TWEETS, TWITTER, VIP, VOLLTREFFER, WE,