phone Pomoc-kontakt

Archiwum zagraniczne East News 2023-12

EN_01606801_0407
Archiwum zagraniczne East News 2023-12
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
ISMAILIA, EGYPT - DECEMBER 28: A cargo ship crosses the Suez Canal, one of the most critical human-made waterways, in Ismailia, Egypt on December 29, 2023. The Suez Canal remains important for both world trade and the Egyptian economy, even though 154 years have passed since it was put into service. The Suez Canal, which was opened on November 17, 1869, when Egypt was among the Ottoman lands, and is today located within the borders of Egypt, connects the Red Sea to the Mediterranean. The 193-kilometer-long canal, built by human hands, is among the most crowded water canals in the world. Simultaneously with Israel's attacks on Gaza, the Ben Gurion Canal Project, which was first proposed as an alternative to the Suez Canal in the 1960s, became the focus of discussions. Many companies temporarily removed the Red Sea from their itineraries after the Houthis in Yemen, who reacted to Israel's war in Gaza, 'make life unbearable for' the Red Sea to ships belonging to or going there. Fareed Kotb / Anadolu
2023-12-28
AA/ABACA/Abaca/East News
Abaca
AA/ABACA
BRAA20231229_316
4,41MB
45cm x 31cm przy 300dpi
154, 17, 1869, 1960S, 2023, 28, 29, A, AA, ABACA, AFTER, ALTERNATIVE, AMONG, AN, ANADOLU, AND, AS, ATTACKS, BECAME, BELONGING, BEN, BORDERS, BOTH, BUILT, BY, CANAL, CANALS, CARGO, COMPANIES, CONNECTS, CONTRIBUTOR, CRITICAL, CROSSES, CROWDED, DECEMBER, DISCUSSIONS, ECONOMY, EGYPT, EGYPTIAN, EVEN, FAREED, FIRST, FOCUS, FOR, FROM, GAZA, GOING, GURION, HANDS, HAVE, HOUTHIS, HUMAN, HUMAN-MADE, IMPORTANT, IN, INTO, IS, ISMAILIA, ISRAEL, IT, ITINERARIES, KOTB, LANDS, LIFE, LOCATED, MAKE, MANY, MEDITERRANEAN, MOST, NOVEMBER, OF, ON, ONE, OPENED, OR, OTTOMAN, PASSED, PROJECT, PROPOSED, PUT, REACTED, RED, REMAINS, REMOVED, RIVER, S, SEA, SERVICE, SHIP, SHIPS, SIMULTANEOUSLY, SINCE, SUEZ, TEMPORARILY, THE, THEIR, THERE, THOUGH, TO, TODAY, TRADE, UNBEARABLE, WAR, WAS, WATER, WATERWAYS, WHEN, WHICH, WHO, WITH, WITHIN, WORLD, YEARS, YEMEN,