ap - arch

EN_00983828_9359
ap - arch
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
Twin Valley Middle School eighth graders Rachel Hegarty, left, and Morgan Nale pose with the new McLaren MP4-12C supercar at the middle school in Elverson, Pa. Friday, May 4, 2012. Students from the school who have been applying various aspects of the supercar to their studies in language arts, mathematics and science, finally got to meet the car in person. (Mark Stehle/AP Images for McLaren Automotive)
ap - arch
2012-05-04
AP Images for McLaren Automotive/East News
Associated Press
Mark Stehle/AP Images/PAMS109
120504118072
2,04MB
25cm x 19cm przy 300dpi
2012, 4, AND, APPLYING, ARTS, ASPECTS, AT, AUTOMOTIVE, BEEN, CAR, EIGHTH, ELVERSON, FINALLY, FOR, FRIDAY, FROM, GOT, GRADERS, HAVE, HEGARTY, IN, LANGUAGE, LEFT, MARK, MATHEMATICS, MAY, MCLAREN, MEET, MIDDLE, MORGAN, NALE, NEW, OF, PA, PERSON, POSE, RACHEL, SCHOOL, SCIENCE, STEHLE, STUDENTS, STUDIES, SUPERCAR, THE, TO, TWIN, VALLEY, VARIOUS, WHO, WITH,