phone Pomoc-kontakt

ap - arch

EN_00983828_7779
ap - arch
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
A visitor walks by the Datsun 1000 truck model G222 (1960 type) displayed in Tokyo Thursday, March 22, 2012. Nissan's revival of the Datsun won't include developed markets, Chief Executive Carlos Ghosn said Wednesday, outlining a strategy to target the revamped brand at emerging nations where the biggest growth is expected for affordable stylish vehicles. (AP Photo/Koji Sasahara)
ap - arch
2012-03-22
AP/East News
Associated Press
Koji Sasahara/AP/KSX101
12032216465
1,28MB
31cm x 32cm przy 300dpi
1000, 1960, 2012, 22, A, AFFORDABLE, AT, BIGGEST, BRAND, BY, CARLOS, CHIEF, DATSUN, DEVELOPED, DISPLAYED, EMERGING, EXECUTIVE, EXPECTED, FOR, G222, GHOSN, GROWTH, IN, INCLUDE, IS, KOJI, MARCH, MARKETS, MODEL, NATIONS, NISSAN, OF, OUTLINING, REVAMPED, REVIVAL, SAID, SASAHARA, STRATEGY, STYLISH, TARGET, THE, THURSDAY, TO, TOKYO, TRUCK, TYPE, VEHICLES, VISITOR, WALKS, WEDNESDAY, WHERE, WON,