arch43
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
View of a boutique store of Dolce & Gabbana at a shopping mall in Beijing, China, 21 November 2018. Chinese consumers are calling for a boycott of Dolce & Gabbana after the Italian fashion house posted videos that are being criticized as racist and insensitive, setting off a social-media drama that's led to the postponement of a Shanghai runway show hours before it was due to start. The storm intensified after screenshots of incendiary messages sent from co-founder Stefano Gabbana's Instagram account leaked on the platform and top Chinese talent pulled out of the event. The brand said in social media posts that its account and that of Gabbana had been hacked. The videos show a Chinese model struggling to eat Italian dishes like spaghetti and cannoli pastry with a pair of chopsticks. They were originally posted this week on Weibo, a Chinese microblogging service, and were deleted after a widespread backlash. The clips could still be viewed on the company's Instagram account as of Wednesday.
arch43
2018-11-21
Cai fuliang/AFP/East News
AFP
Cai fuliang
035_bjl292123
3,45MB
41cm x 27cm przy 300dpi
2018, 21, A, ACCOUNT, ACCUSATION, AFTER, AND, ARE, AS, AT, BACKLASH, BE, BEEN, BEFORE, BEIJING, BEING, BOUTIQUE, BOYCOTT, BRAND, CAI, CALLING, CANNOLI, CHINA, CHINESE, CHOPSTICKS, CLIPS, CO-FOUNDER, COMPANY, CONSUMERS, COULD, CRITICIZED, DELETED, DISHES, DOLCE, DRAMA, DUE, EAT, EVENT, FASHION, FOR, FROM, FULIANG, GABBANA, HACKED, HAD, HOURS, HOUSE, IN, INCENDIARY, INSENSITIVE, INSTAGRAM, INTENSIFIED, IT, ITALIAN, ITS, LEAKED, LED, LIKE, LUXURY, MALL, MEDIA, MESSAGES, MICROBLOGGING, MODEL, NOVEMBER, OF, OFF, ON, ORIGINALLY, OUT, PAIR, PASTRY, PLATFORM, POSTED, POSTPONEMENT, POSTS, PULLED, RACISM, RACIST, RUNWAY, SAID, SCREENSHOTS, SENT, SERVICE, SETTING, SHANGHAI, SHOPPING, SHOW, SOCIAL, SOCIAL-MEDIA, SPAGHETTI, START, STEFANO, STILL, STORE, STORM, STRUGGLING, TALENT, THAT, THE, THEY, THIS, TO, TOP, VIDEOS, VIEW, VIEWED, WAS, WEDNESDAY, WEEK, WEIBO, WERE, WIDESPREAD, WITH,