Tydzień mody męskiej w Mediolanie
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
Italian designer Giorgio Armani Emporio Armani acknowledges the audience during the Fall-Winter 2011-2012 Menswear collection on January 16, 2011 during the Men's fashion week in Milan. AFP PHOTO / GIUSEPPE CACACE
Tydzień mody męskiej w Mediolanie
2011-01-16
AFP/EAST NEWS
AFP
GIUSEPPE CACACE
ROM722-FASHION-ITALY-MILAN-MEN-EMPORIO_ARMANI-afp_com_20110116_PH-DV-DV894055-33
0,5MB
15cm x 21cm przy 300dpi
16, 2011, ACKNOWLEDGES, ARMANI, AUDIENCE, CACACE, COLLECTION, DESIGNER, DURING, EMPORIO, FALL-WINTER, FASHION, GIORGIO, GIUSEPPE, IN, ITALIAN, JANUARY, MEN, MENSWEAR, MILAN, ON, THE, VERTICAL, WEEK,