Haga multi-kulti

EN_01249118_0849
Haga multi-kulti
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
PHOTO TAKEN ON SATURDAY, MARCH 4, 2017.
In this Saturday, March 4, 2017 photo, people walk along street stalls at a fruit market in The Hague, The Netherlands. In The Hague's most culturally diverse neighbourhoods, many women wear Muslim headscarves. In the market, young Muslim women eating battered fried fish, a Dutch favourite, took dainty, careful bites to avoid splashing grease on their hijabs. (AP Photo/Emilio Morenatti)
Haga multi-kulti
2017-03-04
AP/EAST NEWS
Associated Press
AP
17068726433519
3,34MB
49cm x 33cm przy 300dpi
2017, 4, A, ALONG, AP, AT, AVOID, BATTERED, BITES, CAREFUL, CULTURALLY, DAINTY, DIVERSE, DUTCH, EATING, EMILIO, FAVOURITE, FISH, FRIED, FRUIT, GREASE, HAGUE, HEADSCARVES, HIJABS, IN, MANY, MARCH, MARKET, MORENATTI, MOST, MUSLIM, NEIGHBOURHOODS, NETHERLANDS, ON, PEOPLE, SATURDAY, SPLASHING, STALLS, STREET, THE, THEIR, THIS, TO, TOOK, WALK, WEAR, WOMEN, YOUNG,