Tydzień mody w Nowym Jorku - wybiegi
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
New York Times photographer Bill Cunningham (R) watches as a model presents a creation by Lacoste during the Mercedes-Benz Fashion Week Spring 2015 at The Pavilion of Lincoln Center in New York on September 10, 2014. AFP PHOTO/Joshua Lott
Tydzień mody w Nowym Jorku - wybiegi
2014-09-11
AFP/EAST NEWS
AFP
Joshua LOTT
Was8864457
1,81MB
48cm x 32cm przy 300dpi
10, 2014, 2015, A, AND, ARTS, AS, AT, BILL, BY, CENTER, CITY, COLLECTION, CREATION, CULTURE, CUNNINGHAM, DURING, ENTERTAINMENT, FASHION, IN, JOSHUA, LACOSTE, LAUREN, LINCOLN, LOTT, MARC, MERCEDES-BENZ, MODEL, NEW, OF, ON, PAVILION, PHOTOGRAPHER, PRESENTS, RALPH, SEPTEMBER, SHOW, SHOWING, SPRING, SUMMER, THE, TIMES, USA, WATCHES, WEEK, YORK,