arch12

EN_01128126_1790
arch12
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
AP PROVIDES ACCESS TO THIS PUBLICLY DISTRIBUTED HANDOUT PHOTO PROVIDED BY THE SALVATORE FERRAGAMO PRESS OFFICE
This undated photo provided by the Salvatore Ferragamo press office shows the Fiamma hand bag. Perhaps the ''It'' bag's star just burned too bright. Those must-have handbag wonders, which flew out of stores before dropping into sudden oblivion, have given way to something more enduring: signature bags. Iconic bags have been around since fashion fused with celebrity -- Hermes has the Birkin, Fendi the Baguette, Gucci the Hobo, and so on -- but now they are becoming a cornerstone of brand strategy, acting as a flagship item. These are bags so exclusive and enduring that they have become emblematic of the label they bear. Ferragamo has launched its own entry into the category this week, the Fiamma named for founder Salvatore Ferragamo's late daughter. (AP Photo/Salvatore Ferragamo press office, ho)
arch12
2010-08-04
AP/East News
Associated Press
Ferragamo Press Office
110039686070
1,86MB
25cm x 31cm przy 300dpi
2014, A, ACTING, AND, ARE, AROUND, AS, BAG, BAGS, BAGUETTE, BEAR, BECOME, BECOMING, BEEN, BEFORE, BIRKIN, BRAND, BRIGHT, BURNED, BUT, BY, CATEGORY, CELEBRITY, CORNERSTONE, DAUGHTER, DROPPING, EMBLEMATIC, ENDURING, ENTRY, EXCLUSIVE, FASHION, FENDI, FERRAGAMO, FIAMMA, FLAGSHIP, FLEW, FOR, FOUNDER, FUSED, GIVEN, GUCCI, HAND, HANDBAG, HAS, HAVE, HERMES, HO, HOBO, ICONIC, INTO, IT, ITEM, ITS, JUST, LABEL, LATE, LAUNCHED, LIFE, MORE, MUST-HAVE, NAMED, NOW, OBLIVION, OF, OFFICE, ON, OUT, OWN, PERHAPS, PROVIDED, SALVATORE, SHOWS, SIGNATURE, SINCE, SO, SOMETHING, STAR, STILL, STORES, STRATEGY, SUDDEN, THAT, THE, THESE, THEY, THIS, THOSE, TO, TOO, UNDATED, WAY, WEEK, WHICH, WITH, WONDERS,