arch tydzien mody w nowym jorku
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
09061210912
Guests design cupcakes at Harlem's Fashion Row Pop Up Shop presented by Marriott International on Thursday, Sept. 6, 2012 in New York. (Photo by Michel Leroy/Invision for Harlem's Fashion Row/AP Images)
arch tydzien mody w nowym jorku
2012-09-06
Michel Leroy/Invision/AP/East News
Associated Press
Michel Leroy/Invision/INVL
266226408779
0,45MB
25cm x 16cm przy 300dpi
2012, 6, AT, BY, CUPCAKES, DESIGN, FASHION, FOR, GUESTS, HARLEM, IN, INTERNATIONAL, INVL, LEROY, MARRIOTT, MICHEL, NEW, ON, POP, PRESENTED, ROW, SEPT, SHOP, THURSDAY, UP, YORK,