Norwegia turystycznie - Nur Photo

EN_01634223_0042
Norwegia turystycznie - Nur Photo
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
A welcome sign in the World Heritage site of Bryggen, in Bergen, Norway, on September 15, 2024. Bergen is the second-largest city in Norway, with a population of approximately 289,330. (Photo by Manuel Romano/NurPhoto) (Photo by Manuel Romano / NurPhoto / NurPhoto via AFP)
2024-09-15
Nur Photo/East News
Nur Photo
MANUEL ROMANO
075_romano-bergenth240915_npYuZ
15,8MB
76cm x 51cm przy 300dpi
15, 2024, 289, 330, A, AFP, APPROXIMATELY, ARCHITECTURE, ATTRACTION, ATTRACTIONS, BERGEN, BRYGGEN, BY, CENTER, CITIES, CITY, CITYSCAPE, COAST, COASTAL, CONSERVATION, CULTURAL, CULTURE, DESTINATION, DEVELOPMENT, DISTRICT, EUROPE, EUROPEAN, FJORD, GENERAL, HARBOR, HERITAGE, HISTORIC, HISTORICAL, HISTORY, HORIZONTAL, IN, IS, LANDMARKS, LANDSCAPE, LIFE, MANUEL, MARITIME, NORDIC, NORTHERN, NORWAY, NORWEGIAN, NURPHOTO, OF, ON, PHOTO, PHOTOJOURNALISM, POPULATION, PRESERVATION, ROMANO, SCANDINAVIAN, SCENIC, SEA, SECOND-LARGEST, SEPTEMBER, SIGN, SIGNIFICANCE, SITE, SKYLINE, THE, TOURISM, TOURIST, TOURISTS, TRAVEL, TRAVELER, UNESCO, URBAN, VIA, VIEW, WELCOME, WITH, WORLD,