Reporter archiwum 2024 04
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
08.04.2024 Lodz. Siec sklepow Delikatesy Centrum dolaczyly do wojny marketingowej Lidla i Biedornki o to, ktory z dyskontow ma na swoich polkach najtansze produkty spozywcze. Delikatesy pokazuja na swoich reklamach, ze rowniez obcinaja podatek VAT z cen zywnosci i to ze tzw. "niskie ceny nie maja wlasciciela". Fot. Piotr Kamionka/REPORTER
Reporter archiwum 2024 04
2024-04-08
PIOTR KAMIONKA/REPORTER
PIOTR KAMIONKA/REPORTER
Piotr Kamionka/REPORTER
kapi08042024-505
4,55MB
46cm x 31cm przy 300dpi
04, 08, 2024, 500, 800, AKCJA, AKCJE, ALIMENTOW, ALIMENTY, ARTYKULOW, BEZ, biedornki, BIEDRONKA, CEN, CENA, CENIE, CENTRUM, CENY, DELIKATESY, DLA, DO, DOFINANSOWANIE, DOLACZYLY, DROZYZNA, DUZEJ, DYSKONT, DYSKONTOW, DZIECI, DZIECIECE, DZIECIECY, DZIECKIEM, DZIECKO, DZIECMI, DZIETNOSC, DZIETNOSCI, FIRMA, FIRMY, FOT, GLOWNY, GUS, HASLA, I, JEDZENI, JEDZENIA, JEDZENIE, KAMIONKA, KARTA, KARTY, KLIENCI, KLIENTA, KLIENTOW, KTORY, LICZBA, LIDL, LIDLA, LODZ, MA, MACIERZYNSTWA, MACIERZYNSTWO, MAJA, MALEJA, MALEJE, MAMA, MAMY, MARKA, MARKETING, MARKETINGOWA, MARKETINGOWE, MARKETINGOWEJ, MARKI, MATKA, MATKI, NA, NAJTANSZE, NAKLADANYCH, NALOZONY, nardoziny, NARODZIN, NIE, NISKIE, O, OBCINAJA, OBNIZENIE, OBNIZONEJ, opodatkowana, OPODATKOWANIA, OSIEMSET, PIECSET, PIOTR, PLUS, PODATEK, PODATKOW, PODATKOWA, PODATKU, PODNIESIENIE, PODWYZKA, PODWYZKI, POKAZUJA, POLKACH, POLSCE, PRODUKTY, PRZED, PRZYCIAGANIE, REKLAMA, REKLAMACH, REKLAMY, REPORTER, ROBIENIE, RODZIN, RODZINA, RODZINY, ROWNIEZ, SAMOTNA, SAMOTNE, SIEC, SKLEP, SKLEPACH, SKLEPOW, SKLEPOWE, SKLEPU, SPACER, SPADEK, SPOZYWCZE, SPOZYWCZY, SPOZYWCZYCH, SPRZED, STATYSTYCZNY, STATYSTYKA, STATYSTYKI, STAWKA, STAWKI, STOP, SWOICH, TO, TZW, URODZEN, URODZENIA, URZAD, VAT, VATU, W, WALKA, WARTOSCI, WIELODZIETNEJ, WIELODZIETNYCH, WLASCICIELA, WOJNA, WOJNY, WOZEK, WOZKI, WOZKIEM, WYCHOWUJACE, WZROST, Z, ZAGRYWKA, ZAGRYWKI, ZAKUPOW, ZAKUPY, ZDOBYWANIE, ZE, ZMALALA, zywnoosc, ZYWNOSC, ZYWNOSCI,